Back

Soal Selidik Pengalaman Pelanggan Maybank 2024

Klik di sini untuk English.

Pelanggan yang dihargai,

Di Maybank, kami berdedikasi untuk menyampaikan standard perkhidmatan tertinggi untuk pelanggan kami dan terus komited kepada janji jenama kami untuk kecemerlangan perkhidmatan pelanggan, selaras dengan misi kami “Menginsankan Perkhidmatan Kewangan”.

Untuk meningkatkan pengalaman anda, kami amat menghargai maklum balas anda dengan mengambil bahagian dalam soal selidik pengalaman pelanggan kami. Penyertaan anda akan membantu kami mengenal pasti kekuatan kami dan mengenal pasti kawasan yang memerlukan penambahbaikan.

Untuk makluman anda, Maybank telah menghubungi firma perunding bebas, Kantar Malaysia Sdn Bhd untuk menjalankan tinjauan ini. Tinjauan akan dijalankan melalui telefon (nombor yang disenaraikan di bawah) dan dalam talian melalui Aplikasi MAE bermula dari Ogos hingga November 2024 dan akan mengambil kira-kira 15 sehingga 20 minit.

NoNombor Telefon Kaji Selidik
1 03 7886 9451
012 3462 256
012 4722 257
012 4723 859
012 4723 879
012 4723 697
012 4726 862
012 4722 590
011 1874 3527
10  011 7028 5226
11  011 7028 5207
12  011 7028 5270 
13  011 7028 5212 
14  011 7028 5221
15  011 7028 5322
16  011 7028 5279
17  011 7028 5278
18  011 7028 5291
19  011 7028 5238
20  011 7028 5253
21  011 7028 5293
22  011 7028 5255
23  011 7028 5237

Untuk menganalisis dengan tepat trend dan tingkah laku pelanggan kami, tinjauan ini menggunakan pensampelan rawak. Oleh itu, anda mungkin akan menerima panggilan daripada Maybank atau melalui dalam talian melalui Aplikasi MAE.

Sila diingatkan bahawa kami tidak akan meminta sebarang maklumat peribadi atau akaun, dan semua maklum balas akan dirahsiakan.

Untuk keterangan lanjut, sila hubungi kami di talian 03 5891 4775 dari jam 9 pagi sehingga 5 petang (Isnin sehingga Ahad).

Terima kasih atas sokongan berterusan anda selama ini.