Soal Selidik Pengalaman Pelanggan Maybank 2024
Klik di sini untuk English.
Pelanggan yang dihargai,
Di Maybank, kami berdedikasi untuk menyampaikan standard perkhidmatan tertinggi untuk pelanggan kami dan terus komited kepada janji jenama kami untuk kecemerlangan perkhidmatan pelanggan, selaras dengan misi kami “Menginsankan Perkhidmatan Kewangan”.
Untuk meningkatkan pengalaman anda, kami amat menghargai maklum balas anda dengan mengambil bahagian dalam soal selidik pengalaman pelanggan kami. Penyertaan anda akan membantu kami mengenal pasti kekuatan kami dan mengenal pasti kawasan yang memerlukan penambahbaikan.
Untuk makluman anda, Maybank telah menghubungi firma perunding bebas, Kantar Malaysia Sdn Bhd untuk menjalankan tinjauan ini. Tinjauan akan dijalankan melalui telefon (nombor yang disenaraikan di bawah) dan dalam talian melalui Aplikasi MAE bermula dari Ogos hingga November 2024 dan akan mengambil kira-kira 15 sehingga 20 minit.
No | Nombor Telefon Kaji Selidik |
---|---|
1 | 03 7886 9451 |
2 | 012 3462 256 |
3 | 012 4722 257 |
4 | 012 4723 859 |
5 | 012 4723 879 |
6 | 012 4723 697 |
7 | 012 4726 862 |
8 | 012 4722 590 |
9 | 011 1874 3527 |
10 | 011 7028 5226 |
11 | 011 7028 5207 |
12 | 011 7028 5270 |
13 | 011 7028 5212 |
14 | 011 7028 5221 |
15 | 011 7028 5322 |
16 | 011 7028 5279 |
17 | 011 7028 5278 |
18 | 011 7028 5291 |
19 | 011 7028 5238 |
20 | 011 7028 5253 |
21 | 011 7028 5293 |
22 | 011 7028 5255 |
23 | 011 7028 5237 |
Untuk menganalisis dengan tepat trend dan tingkah laku pelanggan kami, tinjauan ini menggunakan pensampelan rawak. Oleh itu, anda mungkin akan menerima panggilan daripada Maybank atau melalui dalam talian melalui Aplikasi MAE.
Sila diingatkan bahawa kami tidak akan meminta sebarang maklumat peribadi atau akaun, dan semua maklum balas akan dirahsiakan.
Untuk keterangan lanjut, sila hubungi kami di talian 03 5891 4775 dari jam 9 pagi sehingga 5 petang (Isnin sehingga Ahad).
Terima kasih atas sokongan berterusan anda selama ini.