Penyelenggaraan Sistem Terancang untuk Perkhidmatan Amanah Saham Malaysia 3 (ASM 3)
Pelanggan Yang Dihormati,
Sila ambil maklum bahawa terdapat penyelenggaraan sistem berjadual dan pengiraan agihan pendapatan yang dijalankan oleh Amanah Saham Nasional Berhad (ASNB). Oleh itu, perkhidmatan ASM 3 akan tidak tersedia buat sementara waktu sepanjang tempoh di bawah:
|
Dana |
Saluran |
Tempoh Tergendala |
Tarikh Penyambungan Perkhidmatan |
|---|---|---|---|
|
Amanah Saham Malaysia 3 (ASM3) |
Laman Maybank2u, aplikasi MAE, ATM dan cawangan |
Jumaat, 26 September - Selasa, 30 September 2025 |
Rabu, 1 Oktober 2025 |
Dalam tempoh ini, semua perkhidmatan ASNB lain akan tersedia seperti biasa.
Untuk mengelakkan sebarang kesulitan, sila lakukan transaksi anda lebih awal.
Untuk maklumat lanjut, anda boleh menghubungi ASNB di talian 03 – 7730 8899 atau e-mel asnbcare@pnb.com.my
Terima kasih atas sokongan berterusan anda.